Spoľahlivé produkty a servis
        pre hygienu rúk a čistotu produktov

Podporte svoje podnikanie príjemnými vôňami

Určite máme každý obľúbenú vôňu. Či už je to šampón, parfum, vôňa chutného jedla, alebo príznačná vôňa miesta, na ktoré sa radi vraciame. Vône majú totiž pozitívny vplyv na náladu, zníženie stresu, zlepšenie spánku, sebavedomie a fyzickú výkonnosť. V spojení so zamestnaním majú vône pozitívny dopad na zamestnancov aj zákazníkov. Ako? Vône prispievajú k:


    -    predĺženiu pobytu zákazníka v predajných priestoroch, lobby baroch,

         recepciách..., čím narastajú tržby

    -    návratu zákazníka späť, prehlbujú jeho nákupný zážitok

    -    zvýšeniu pracovnej výkonnosti, zamestnanci sa cítia príjemne, lepšie sa im pracuje

    -    zníženiu chorobnosti zamestnancov vďaka antibakteriálnym vlastnostiam prírodných

         esencií


V kombinácií fyzickej a psychickej činnosti majú vône významnú súvislosť. Napríklad v niektorých japonských kanceláriách môžete v ranných hodinách cítiť vôňu čerstvých citrónov, ktoré údajne dokážu stimulovať zamestnancov k lepším výkonom. Poobede možno naopak cítiť vôňu čerstvých kvetín, ktoré zvyšujú sústredenie a vo večerných hodinách vôňu jarného lesa, ktorá má zvyšovať pocit optimizmu.


Aké majú účinky ďalšie známe vône?

Peppermint má povzbudzujúce účinky a zvyšuje mozgovú aktivitu, ktorá nás doobeda prebudí.

Jazmín napomáha spánku (podľa výskumov vedie jeho vôňa k pokojnej noci a väčšej bdelosti nasledujúci deň).

Levanduľa má relaxačný účinok, znižuje srdcový tep.

Čokoláda alebo čerstvý chlieb – ich vôňa zvyšuje predaj v supermarketoch

Čerstvo upražená kávajablkový koláč zvyšuje šancu predaja na realitnom trhu, ak ich záujemca cíti na obhliadke nehnuteľnosti...

Vôňa detského púdru sa ujala v obchodoch s detským oblečením a pod.


U množstva ľudí je obľúbená vôňa čerstvo vypranej bielizne alebo už spomínaný detský púder. Veľmi zaujímavý a populárny je aj tzv. neparfumovaný deodorant (aroma-free), ktorý sa umiestňuje na vonkajšiu stranu dverí od kuchyne alebo do fajčiarskych priestorov a zabezpečí, aby sa pachy nedostali do ostatného priestoru.


Vzhľadom k intímnemu prepojeniu medzi vôňami a emóciami nie je prekvapujúce, že to, čo jednému vonia, nemusí byť príjemné inému. Preto treba k voľbe vône do priestoru pristupovať premyslene a opatrne. Vôňa nesmie byť priveľmi výrazná, ale zároveň musí byť taká, aby podtrhla identitu a vyvolala emócie.


Ak máte aj vy záujem o prevoňanie vašich priestorov, neváhajte nás kontaktovať. Ponúkame vám výber z takmer 100 druhov parfumovaných vôní (orientálne, svieže, kvetinové, citrusové...). Vyberte si tú pravú pre vás a využite bezplatné testovanie.




späť na zoznam